15 Haziran 2014 Pazar

Dudak Bakımı

Ben tam bir lip balm hastasıyım :) Renkli, renksiz her türlü dudak balmını denemeyi çok seviyorum. Bugün de sizlerle dudak nemlendiricilerimi paylaşacağım ve her biri hakkında yorumlarımı yazacağım.
İşte dudak balmlarım:

Blistex Medplus: En sevdiğim dudak bakım ürünlerimden biri. Mentollü bir yapısı var sürer sürmez ferahlığı hissediyorsunuz. Bu arada ben dudak nemlendiricilerinde mentollü olanları daha çok seviyorum .Kuru ve çatlak dudakları tedavi etmeye bire bir. Yoğun bir kıvamı var gece sürüp yatıyorum sabah kalktığımda yumuşacık dudaklara sahip oluyorum :)

Lpsyly Dudak Nemlendiricisi: Ben bu nemlendiriciyi gratiste görüp kabını beğenerek almıştım. Keşke almasaydım diyorum nemlendirmesi çok az. Gereksiz bir ürün bidaha almam.

Nivea Milk&Honey: Nemlendirme olarak orta seviyeli bir ürün klasik Nivea işte, kokusu güzel. Beni çeken içeriğinin doğal olmasıydı :)

Nivea Vitamin Shake: Renkli bir dudak balmı, dudaklara hafif bir pembelik ve ışıltı veriyor. Orta seviyeli nemlendirmesi var. Kokusu da güzel sevdiğim bi nemlendirici :)

Blistex Lip Brilliance: Blistex ürünlerini genelde beğeniyorum ama bunu sevmedim. SPF 15 koruması var. Renkli bir nemlendirici. Nemlendirmesini hiç beğenmedim sürüldüğü an nemlendiriyor ama etkisini çok çabuk kaybediyor maalesef.

Neutrogena Lip Moisturizer : Ben bunu da beğenmedim. Dudağımın üzerinde kalıp gibi kaldı, nemlendirmesi de yetersiz. Tek iyi yönü SPF 20 koruması içeriyor.

Avon Beyaz Çikolatalı Dudak Koruyucu: Ben bunu yerim kokusu resmen çikolata. Nemlendirmesi de orta seviyeli, güzel bence :)


Burt's Bees: En mükemmell dudak nemlendiricisi buduuur. Mentollü bir dudak balmı ve nemlendirmesi çook iyi.Yaz, kış kullandım çok güzel tavsiye ederim.

BeaBeauty Cherry: Bu dudak balmı gratisin kendi ürünü. Kabını sevdiğim için almıştım.Renkli bir nemlendirici. Bence biraz fazla renk veriyor, nemlendirmesi de orta dereceli . İdare eder yani :)

Kısaca söylemek gerekirse ben gece yatmadan önce Blistex Medplus, gündüz de Burt's Bees dudak balmlarını öneririm.

6 yorum:

  1. Çok yararlı bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Burt's beesi nerden alabliriz ve fiyati nedir ? Tesekkurker

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim :)
    burt's beesi gratis veya watsonslarda bulabilirsin canım, fiyatı 12-14 TL civarında :)

    YanıtlaSil
  4. Çok bilgilendirici olmuş canımm:))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil