1 Haziran 2014 Pazar

Cilt Bakım Rutinim

Herkese merhaba :)
Bugün sizlerle cildime sürekli uyguladığım bakımı paylaşacağım. Öncelikle 20 yaşındayım ve 'karma' cilt tipine sahibim. Aslında daha gencim, çok fazla bakım yapmıyorum sadece yüzümü temiz tutmaya ve nemlendirmeye dikkat ediyorum. Bunun yanında da haftada bir peeling ve maske uyguluyorum.


Bakımıma öncelikle yüzümü temizleyerek başlıyorum. Bunun için de makyajımı temizlemek için Garnier'in makyaj temizleme sütünü kullanıyorum. Bu makyaj temizleme sütünü çok seviyorum. Hafif bir yapısı var, makyajımı güzelce temizliyor. Ayrıca kokusunu da çok sevdim.  Ardından Loreal'in yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum. Temizlemesi güzel ayrıca ortasındaki yüz yıkama pedi sayesinde siyah noktalar kolayca çıkıyor. 


Yüzümü temizledikten sonra tonikleme işlemine geciyorum. Ben cildimi kuruttuğu için tonik kullanmıyorum. Bunun yerine gülsuyu tercih ediyorum. Herhangi bir gülsuyu bile olsa kesinlikle çok yararlı. Silvilceleri hızlıca kurutuyor, göz altı morluklarını da geçiriyor.  Doğal mucize yahu :) 
Cildimin gülsuyunu çekmesi için biraz bekliyorum. Ardından Nivea'nın nemlendirici kremini uyguluyorum. 


Bu yaptıklarım günlük cilt bakımım içindi yani bunları her gün uyguluyorum. Ayrıca hafta da bir kere Garnier 3'ü 1 arada ile peeling ve maske uyguluyorum. Ben genel olarak Garnier'in ürünlerini seviyorum, beğeniyorum.  Ama açıkcası bu ürün benim cildimi biraz kuruttu. Ne zaman uygulasam dudak kenarlarında kurumalar meydana geldi. Yavaş yavaş bunu kullanmayı bırakacağım sanırım. 


Umarım hoşunuza gitmiştir. Hoşçakalın...

2 yorum: