26 Mayıs 2014 Pazartesi

Uzun Hikaye - Mustafa Kutlu



"Hayat dediğin nedir ki? Anlaşılmaz bir sır. Kurduğunuz düzen hep böyle sürüp gidecek sanırsınız. Birden ip kopar, ışık söner, her şey darmadağın olur..."

Bu cümle kitabı özetliyor diyebilirim. Hayatı boyunca yerleşik düzen oturtamamış, oğluyla kasaba kasaba gezen Bulgaryalı Ali'nin hikayesi anlatılıyor.

Ne hikaye ne roman adı gibi Uzun Hikaye. Zaman zaman neşeli komik, zaman zaman dramatik ama sıcak bir hikaye. Zaten Mustafa Kutlu okumayı da bu yüzden seviyorum sıcacık samimi ve akıcı bir dili var :)

Filmi de yapılmış bu kitabın. Daha izlemeye zaman bulamadım ama genel yorumlar olumlu yönde. En kısa zamanda izleyeceğim :)


İşte bu da filmin fragmanı :)



Uzun Hikaye Fragman HD paylaşan: CILGIN_VIDEO

3 yorum:

  1. Kaliteli bir konu, kaliteli bir film...
    Kitabını okumadım ama filmini kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ben ikisini de çok beğendim. Çok başarılı gerçekten.. Bende tavsiye ediyorum herkese..

    YanıtlaSil