7 Mayıs 2014 Çarşamba

Senden Önce Ben - JOJO MOYES


MERHABALAR :)


 Bugün, okuduğum ve çok etkilendiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Aslında aylardır en çok satanlar listesinde eminim çoğunuz okumuştur. Bende uzun zamandır okumak istiyordum, demek bu günlere kısmetmiş.


Ben bir kitabı almadan önce hakkında neler yazılmış diye bir bakarım. Benim gibi yorumlara önem verenler için bende kendi naçizane fikirlerimi yazayım dedim. :) Merak etmeyin konuya çok girip okumanıza gerek kalmayacak kadar açıklama yapmayacağım.











Bahsettiğim kitap Jojo Moyes’in ‘Senden Önce Ben’ kitabı. Kitabın kapağı pembe olmasıyla beni en başta etkiledi zaten :)










Okumaya başladığımda elimden bırakamayacağım bir kitap olduğunu anladım. Gittiğim her yere götürdüm, okudum. Kendini okutan bir kitap sıkılmama garantisi verebilirim. Özellikle benim gibi yolunuz uzunsa yolda sıkılmadan okuyabileceğiniz bir kitap.






Gelelim içeriğine; bir trafik kazasıyla hayatı alt üst olan Will ve Will’in bakıcısı olarak işe giren Lou arasında geçiyor hikaye. Tabiî ki aşk var. :) Acı, çaresizlik, ümit, cesaret var.








Hem ağlamak, hem gülmek, duygulanmak istiyorum diyorsanız bu kitabı okuyun derim. Ama son sayfaları okurken yalnız olsanız iyi olur. Çünkü gözyaşlarınıza hakim olamayabilirsiniz…


Bu da kitabı elimden bırakmadığımın resmidir. Piknikte bile okudum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder